Aller au contenu

Messages recommandés

Posté(e)
Tout ce qu’on peut dire du coup c’est qu’ils ne sont pas en avance… Peut être un race que je pourrais aimer ;)

Je t'amènerai Jump Drive, faut que tu essaies. ;-)
Posté(e)

De BGG :

New Frontiers
, designed with Andreas Seyfarth's permission, takes
Race for the Galaxy
back to one of its inspirations,
.

In
New Frontiers
, players build galactic empires by selecting, in turn, an action that everyone may do, with only the selecting player gaining that action's bonus.

One group of 8 developments are always in play, giving the game its core structure. For your first game, the other developments have "preset" sides. In later games, which of the other 8 two-sided "small" developments and 8 two-sided "large" 9-cost developments will be in play is randomly determined during setup for that game. This provides variety from game to game, while allowing players to make strategic plans based on the developments in play at the start of each specific game.

• 4 semaines après...
  • 6 mois après...
  • 6 mois après...
Posté(e)
Comme je le disais sur fb, c’est du autobuy pour moi. A moins que les premiers retours ne m’en dissuadent, mais va falloir y aller :D

Il en est ou l'autobuy ? :ange:

Je n'ai vu aucun retour sur le jeu. Et pour un jeu sur RFTG, c'est plus qu’étonnant quand même ?